torsdag 1 januari 2015

Gott nytt år

Tänkte bara önska alla läsare, och alla bloggare jag läser ett gott nytt år. Det är alltid spännande vad som ska hända med ett i stort sätt orört år framför sig.

Fattigbonndräng själv har tillbringat nyårsafton och nyårsdagen i sängen. Inte med några trevliga aktiviteter utan den för män livshotande sjukdomen förkylning. Gissa om jag haft nära döden upplevelser... Jag vaknade endast till tillfälligt för att följa JVM i hockey.
Så mitt bidrag under nyårsfirandet har varit noll, mina tankar går till stackars sambo som inte fick så trevligt sällskap under firandet. Samt de vänner som slapp mitt sällskap under detsamma, de kom lindrigt undan i år.....

Det har kommit in lite räntor och det ska göras månads och årsredovisning. Får se när jag mäktar med att uppdatera detta. Även företagets bokföring ska tittas över...
Härligt att det finns att göra, ska bara piggna till lite först.

 //Fattigbonddräng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar