fredag 3 oktober 2014

Påfyllning av Aker

Så var månadens ordinarie aktie inköp avklarat. Det blev Aker efter någon stunds funderande, den gick ner till en bra bit under 210:- nok igår och då tryckte jag på köp knappen vid 206,50 nok..... och japp jag borde väntat till idag. Nu handlas den för under 200:- nok. Men som vanligt när Fattigbonddräng köper något så backar det lite till. Min förmåga att missa bottnarna håller i sig, men är väldigt nöjd med köpet i alla fall.
Med detta köp och om man räknar som en miljöpartist så gjorde jag nästan en fördubbling av innehavet....eller i alla fall en 35 % -ig ökning.
Om priset står sig runt 200:-nok nivån kommer det att fyllas på med fler aktier i detta bolag när likviden från fondförsäljningen finns tillgänglig. Då tittas även på NorthWest Healthcare Properties REIT har fått för mig att Kanada dollarn handlas något billigare senaste dagarna också

.//Fattigbonddräng


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar